Customer Success Manager


Dołącz do zespołu


Producent rozwiązań dla biznesu


Jesteśmy producentem i dostawcą oprogramowania dla biznesu działającym od 2002 roku. Pracujemy zarówno dla dużych, rozpoznawalnych firm, jak i dla mniejszych – dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Wspieramy klientów biznesowymi narzędzami, które umożliwiają realizację strategii, zapewniając tym samym lepsze i przyjemniejsze jutro. Nasz zespół składa się z około 40 specjalistów, których łączy wspólna pasja — technologie informacyjne.



Wartości, które wyznajemy:


  • stosujemy dobre praktyki zarządzania, a za główny miernik wartości uznajemy osiągane rezultaty,
  • stawiamy na ciągłe samodoskonalenie, rozwój i edukację,
  • do osiągania celów wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie,
  • traktujemy klientów i pracowników jako partnerów, z którymi wspólnie budujemy przyszłość,
  • w codziennej pracy cenimy zaangażowanie i pasję,
  • stawiamy na otwartą komunikację – jeśli coś nie działa, mówimy o tym głośno,
  • nie jesteśmy korporacją – u nas wszyscy się znają i współpracują,
  • stawiamy na pracę zespołową, bo sukces w naszej branży zależy od zaangażowania wielu osób,
  • i… last but not least – bardzo lubimy technologie informatyczne!



Dlaczego warto z nami pracować?


Mamy już 18 lat doświadczenia w biznesie

40 fanów technologii na pokładzie

Realizujemy projekty z różnych dziedzin

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Jesteśmy elastyczni

Oferujemy dodatkowe benefity


Oferta pracy

Customer Success Manager

Miejsce pracy: Poznań


Twoim celem będzie wsparcie klienta w osiągnięciu sukcesu poprzez wykorzystanie naszych rozwiązań biznesowych.


Zakres odpowiedzialności i zadania:

  • wsparcie klienta w zarządzaniu zmianą w organizacji,
  • wsparcie klienta w skutecznym rozpoczęciu eksploatacji rozwiązań informatycznych,
  • edukowanie klienta w zakresie efektywnego wykorzystania rozwiązań,
  • dbanie o szybkie rozwiązywanie problemów klienta,
  • wsparcie w podstawowej konfiguracji systemów,
  • aktywna współpraca z działem sprzedaży, wsparcia i marketingu,
  • rozwijanie relacji z naszymi klientami.


Nasz idealny kandydat posiada następujące cechy:

  • komunikatywność i uprzejmość,
  • zaangażowanie w rozwój biznesu klienta,
  • systematyczność i dokładność,
  • postrzeganie problemu jako okazji do doskonalenia,
  • pozytywna energia i nastawienie do wyzwań,
  • otwartość na opinie innych w celu poszerzania własnych horyzontów.


...umiejętności:

  • umiejętność ustalania priorytetów oraz organizacji pracy,
  • praca pod presją czasu (klienci chcą wiedzieć szybko :) ),
  • umiejętności rozwiązywania problemów.


...oraz kompetencje (mile widziane):

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • podstawowa wiedza z zakresu rozwiązań IT w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.


Spełniasz większość z podanych przez nas wymagań? Aplikuj!


Co zyskujesz dołączając do naszego zespołu?

  • Lojalnego pracodawcę, partnera zainteresowanego długoterminową współpracą z Tobą;
  • Ciekawą pracę w dynamicznej firmie w zespole młodych ludzi nastawionych na przyszłość i rozwój;
  • Szansę na realizowanie własnych pomysłów, bo w naszej firmie stawiamy na innowacyjność wypływającą z zespołu;
  • Wsparcie doświadczonego (i fajnego) zespołu, zainteresowanego grą do jednej bramki;
  • Przyjazną atmosferę i spotkania integracyjne;
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznania (3 min pieszo z Dworca Zachodniego);
  • Pyszną kawę każdego dnia 🙂;
  • Forma zatrudnienia do ustalenia indywidualnie (umowa zlecenie, UoP, B2B);



Tworzymy zgrany zespół



To, co motywuje nas do codziennego działania to współpraca. Każdego dnia wspólnie tworzymy projekty, rozwiązujemy problemy naszych klientów, świętujemy nasze sukcesy, świetnie się przy tym wszystkim bawiąc. Przecież w dobrej atmosferze obowiązki stają się przyjemnością, prawda?




Przekonaliśmy Cię?
Zobacz, jak do nas dołączyć.


CRM online dla firm.


Czekamy na Ciebie!



Wyślij CV z dopiskiem „Customer Success Manager” oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na adres kariera@questy.pl

Informujemy, że skontaktujemy się osobiście tylko z wybranymi kandydatami.




Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez QUESTY z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Informujemy, że Administratorem danych jest QUESTY z siedzibą w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 31/33. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.