Skuteczne wdrożenie CRM, czyli jak zarządzić zmianą w organizacji w “Nowej Sprzedaży”
Tematem numeru w najnowszym wydaniu (maj – czerwiec 2019) czasopisma “Nowa Sprzedaż” jest skuteczne wdrożenie CRM. Na łamach swojego artykułu, Łukasz Tadyszak — CEO Questy wyjaśnia, jakie szanse i zagrożenia niesie za sobą wdrażanie rozwiązań CRM. Pokazuje sposób, w jaki należy zarządzać tego typu projektami tak, aby minimalizować ryzyko i osiągnąć realne korzyści biznesowe.
Czego dowiesz się z artykułu?
- Jak zarządzać zmianą w nowoczesnej organizacji?
- Co stanowi realny sukces wdrożenia rozwiązań biznesowych?
- Jakie są kluczowe etapy wdrożenia CRM?
- Jaka jest rola kierownika projektu?
- Jaka jest rola mierzenia i doskonalenia procesów biznesowych?
Jak wygląda proces zarządzania zmianą w organizacji?
Cały artykuł znajdziecie pod tym linkiem. Zapraszamy do lektury!
Chcesz bezpłatnie wypróbować system CRM w Twojej firmie?
Napisz do nas, aby zyskać dostęp do bezpłatnej 30-dniowej wersji systemu CRM
Umów konsultację