Skuteczne wdrożenie CRM, czyli jak zarządzić zmianą w organizacji w “Nowej Sprzedaży”

Tematem numeru w najnowszym wydaniu (maj – czerwiec 2019) czasopisma “Nowa Sprzedaż” jest skuteczne wdrożenie CRM. Na łamach swojego artykułu, Łukasz Tadyszak — CEO Questy wyjaśnia, jakie szanse i zagrożenia niesie za sobą wdrażanie rozwiązań CRM. Pokazuje sposób, w jaki należy zarządzać tego typu projektami tak, aby minimalizować ryzyko i osiągnąć realne korzyści biznesowe.

Czego dowiesz się z artykułu?

  • Jak zarządzać zmianą w nowoczesnej organizacji?
  • Co stanowi realny sukces wdrożenia rozwiązań biznesowych?
  • Jakie są kluczowe etapy wdrożenia CRM?
  • Jaka jest rola kierownika projektu?
  • Jaka jest rola mierzenia i doskonalenia procesów biznesowych?

Jak wygląda proces zarządzania zmianą w organizacji?

skuteczne wdrożenie crm

Cały artykuł znajdziecie pod tym linkiem. Zapraszamy do lektury!

Chcesz bezpłatnie wypróbować system CRM w Twojej firmie?

Napisz do nas, aby zyskać dostęp do bezpłatnej 30-dniowej wersji systemu CRM

Umów konsultację

  • O Questy
  • Kariera
  • Dla partnera
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie projektów

Questy

ul. Głogowska 31/33

60-702 Poznań

+48 506 504 540