Wywiady z ekspertami na temat zarządzania firmą za pomocą systemów informatycznych


Rozmowy ukazujące punkt widzenia praktyków branżowych

Czym jest analiza przedwdrożeniowa? Dlaczego to must-have wdrożenia systemu dedykowanego?

W trzecim odcinku serii naszych wywiadów zwracamy uwagę na fundamentalny proces wdrożenia systemu jakim jest analiza przedwdrożeniowa. Skupiamy się przede wszystkim na najistotniejszych elementach analizy biznesowej, jej wyzwaniach oraz znaczeniu we wdrażaniu systemów informatycznych.
Rozmawiamy z Wojciechem Nosalem – Business Unit Managerem w Questy, który posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu analiz przedwdrożeniowych. Mamy nadzieję, że skutecznie rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości!

Co to jest system CRM: czy sama instalacja wystarczy?
Rozmowa z CEO Questy, Łukaszem Tadyszakiem

W pierwszym odcinku naszej serii wywiadów na temat sprzedaży, nowoczesnej technologii i obsługi klienta rozmawiamy z CEO firmy Questy, Łukaszem Tadyszakiem. Poruszamy szereg tematów związanych z rozwiązaniami CRM – czym właściwie są systemy CRM i jakie są różnice między konkurencyjnymi rozwiązaniami? Jakie korzyści niosą ze sobą tego typu oprogramowania i co należy zrobić, żeby ich wdrożenie w firmie zakończyło się sukcesem? Obejrzyj nasz wywiad już teraz i poznaj odpowiedzi na wszystkie te pytania i wiele innych!

Porażki wdrożeń CRM: dlaczego się nie udaje?
Rozmowa z CEO Questy, Łukaszem Tadyszakiem

W kolejnym odcinku naszej serii wywiadów na temat sprzedaży, nowoczesnej technologii i obsługi klienta ponownie rozmawiamy z CEO firmy Questy, Łukaszem Tadyszakiem. Dużo mówi się o sukcesach wdrożeń systemów informatycznych w przedsiębiorstwach. My natomiast postanowiliśmy poruszyć temat tabu i nagraliśmy odcinek o porażkach wdrożeń CRM. Co jest najczęstszym powodem nieudanych wdrożeń? Co zrobić, aby ustrzec się przed tą sytuacją?