Zarządzanie firmą z systemami CRM, B2B i Service Management
Praktyczny vlog o tym, jak wyciągnąć maksimum z systemów do zarządzania
Aplikacja do obsługi zleceń – podstawowe narzędzie każdego serwisanta
Realizujesz działania w terenie? Doskwiera Ci ciągły brak aktualnych i szczegółowych informacji o pracach koniecznych do wykonania? Chcesz działać szybciej i efektywniej? Może to czas na wdrożenie funkcjonalnego narzędzia informatycznego? Poznaj program do serwisu z wbudowaną aplikacją do obsługi zleceń i ciesz się automatyzacją pracy!
Automatyczny raport pracy serwisowej. Zarządzaj serwisem w jednym narzędziu.
Chcesz monitorować efektywność Twojego zespołu i prowadzonych przez niego działań? Nie chcesz poświęcać zbyt dużej ilości czasu na proces raportowania? Potrzebujesz narzędzia, które w kompleksowy sposób wesprze Twoją firmę? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź, w jaki sposób może pomóc Ci w tym wszystkim program do serwisu.
Dlaczego warto łączyć moduł serwisowy z systemem CRM?
Wyzwaniem jest dla Ciebie współpraca Twoich zespołów – sprzedażowego i serwisowego? Zastanawiasz się jakich narzędzi informatycznych dostarczyć im, aby praca przebiegała sprawniej i efektywniej? Połącz moduł serwisowy z systemem CRM i w jednym rozwiązaniu zarządzaj zleceniami oraz relacjami z klientami. Obejrzyj nasz vlog i dowiedz się, jakie konkretne korzyści uzyskasz dzięki integracji.
Wsparcie sprzedaży – jak CRM może pomóc menedżerom sprzedaży?
Jesteś menedżerem sprzedaży? Zarządzasz zespołem handlowców? Zajmujesz się wieloma różnymi zadaniami? Szukasz sposobu na poprawę efektywności swojej pracy? Poznaj CRM i dowiedz się, jak to narzędzie może pomóc w realizacji Twoich codziennych obowiązków. Znajdź przepis na sukces.
Integracja systemów ERP z programem do obsługi zleceń
Zarządzanie zleceniami to Twoja codzienność? Posiadasz już ERP, a teraz poszukujesz programu do obsługi procesów serwisowych? Dowiedz się dlaczego integracja systemu handlowo-magazynowego z programem serwisowym jest tak istotna i co możesz dzięki niej zyskać.
Wdrożenie panelu B2B kluczem do usprawnienia procesu sprzedaży
Zastanawiasz się nad wdrożeniem panelu B2B, ale masz wątpliwości? Opowiemy Ci dzisiaj o zaletach tego rozwiązania oraz pokażemy, że panel B2B jest narzędziem, które pomoże Ci jednocześnie budować relacje z klientami i usprawniać proces sprzedażowy.
Wykorzystaj program do tworzenia ofert handlowych w celu poprawy swoich działań sprzedażowych
Pracujesz jako przedstawiciel handlowy i chciałbyś poprawić wyniki swojej pracy? Chcesz realizować targety szybciej i efektywniej? Wykorzystaj program do tworzenia ofert handlowych. Nasz doświadczony handlowiec opowie Ci dzisiaj o systemie CRM, który stosuje w swojej pracy. Dowiesz się o korzyściach, które wynikają z jego wdrożenia.
Promowanie produktów w platformie sprzedażowej B2B
Promowanie produktów w platformie sprzedażowej B2B jest nie tylko świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży, ale też pozwala skutecznie budować relacje biznesowe z kontrahentami. Zapoznaj się z tym materiałem i poznaj skuteczne metody wyróżniania Twoich produktów, które przełożą się na relacje Twojej firmy z klientami B2B.
Dashboard managera – jeden rzut oka, by poznać sytuację całej firmy
Jako manager z pewnością każdego dnia podejmujesz decyzje, od których zależy rozwój firmy. Używasz do tego kryształowej kuli, czy też opierasz się na twardych danych i informacjach? W tym materiale dowiesz się czym jest dashboard managera, dlaczego jest tak popularny oraz jak go przygotować nie tracąc przy tym całego dnia.
Integracja B2B z ERP: dlaczego warto?
Zapraszamy na trzeci odcinek serii "Sprzedaż online z platformą B2B" – vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W tym materiale Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia dlaczego warto zintegrować platformę B2B z Twoim systemem ERP.
5 etapów wdrożenia systemu B2B w organizacji
Wdrożenie platformy B2B można podzielić na kilka etapów. Marta Kaźmierska, BDM Questy, omówi pięć kluczowych kroków skutecznego wdrożenia platformy sprzedażowej: wizja biznesowa, przygotowanie platformy, szkolenie pracowników, wdrożenie klienta, analiza i doskonalenie.
System B2B – przeznaczenie i najważniejsze funkcje
Zapraszamy na drugą odsłonę vloga "Sprzedaż online z platformą B2B" – vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W niniejszym materiale Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy, opowie o tym, w jakich firmach systemy B2B spisują się najlepiej. Przedstawi też listę dziesięciu najważniejszych funkcji w tego typu oprogramowaniu.
Czym jest platforma B2B?
Witamy serdecznie w pierwszym materiale na naszym nowym vlogu. Będziemy się na nim zajmować tematyką sprzedaży online. Na pierwszy ogień idzie rzecz zupełnie podstawowa - odpowiedź na pytanie “Czym jest platforma B2B?” Oprócz wyjaśnienia tej kwestii, powiemy też kilka słów o tym, co dobrze jest wiedzieć przed inwestycją w jedną z takich platform.
Jak zarządzać przeglądami cyklicznymi?
Zapraszamy na pierwszy odcinek serii "Zarządzanie serwisem online" – vloga, w którym wyjaśniamy, jak program do serwisu może wspomóc organizację pracy serwisu. W tym materiale Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia jak ułatwić zarządzanie cyklicznymi zleceniami w serwisie.
Integracja CRM z systemem handlowym
Tym razem na naszym vlogu o zarządzaniu firmą przy użyciu systemu CRM – temat integracji tego rozwiązania z programami handlowo-magazynowymi. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia, jakie informacje przekazywane są pomiędzy systemami, jak często i co dobrego z tego wynika.
Rozbudowa kanału sprzedaży pośredniej za pomocą systemu CRM
Kolejny odcinek naszego vloga o zarządzaniu poprowadzi dla Was Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy. Tym razem tematem materiału jest sprzedaż pośrednia oraz to, jak w jej organizacji oraz optymalizacji może wspomóc Twoją firmę system CRM.
Aplikacja CRM: ułatwiona praca w terenie
Witamy w kolejnym wpisie na naszym vlogu o efektywnym zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przedstawi Wam, jakie są opcje zdalnej pracy z naszym oprogramowaniem i jak ułatwić sobie korzystanie z CRM na urządzeniach przenośnych.
5 dobrych praktyk budowania relacji z klientami
Budowanie relacji z klientami jest niezwykle istotnym aspektem pracy każdego handlowca – a przynajmniej powinno nim być. W kolejnym odcinku naszego vloga opowiadamy, dlaczego tak jest i jak w budowaniu trwałych relacji z klientami może pomóc system CRM.
Dlaczego warto łączyć moduł serwisowy z systemem CRM?
Wyzwaniem jest dla Ciebie współpraca Twoich zespołów – sprzedażowego i serwisowego? Zastanawiasz się jakich narzędzi informatycznych dostarczyć im, aby praca przebiegała sprawniej i efektywniej? Połącz moduł serwisowy z systemem CRM i w jednym rozwiązaniu zarządzaj zleceniami oraz relacjami z klientami. Obejrzyj nasz vlog i dowiedz się, jakie konkretne korzyści uzyskasz dzięki integracji.
Wsparcie sprzedaży – jak CRM może pomóc menedżerom sprzedaży?
Jesteś menedżerem sprzedaży? Zarządzasz zespołem handlowców? Zajmujesz się wieloma różnymi zadaniami? Szukasz sposobu na poprawę efektywności swojej pracy? Poznaj CRM i dowiedz się, jak to narzędzie może pomóc w realizacji Twoich codziennych obowiązków. Znajdź przepis na sukces.
Wykorzystaj program do tworzenia ofert handlowych w celu poprawy swoich działań sprzedażowych
Pracujesz jako przedstawiciel handlowy i chciałbyś poprawić wyniki swojej pracy? Chcesz realizować targety szybciej i efektywniej? Wykorzystaj program do tworzenia ofert handlowych. Nasz doświadczony handlowiec opowie Ci dzisiaj o systemie CRM, który stosuje w swojej pracy. Dowiesz się o korzyściach, które wynikają z jego wdrożenia.
Dashboard managera – jeden rzut oka, by poznać sytuację całej firmy
Jako manager z pewnością każdego dnia podejmujesz decyzje, od których zależy rozwój firmy. Używasz do tego kryształowej kuli, czy też opierasz się na twardych danych i informacjach? W tym materiale dowiesz się czym jest dashboard managera, dlaczego jest tak popularny oraz jak go przygotować nie tracąc przy tym całego dnia.
Integracja CRM z systemem handlowym
Tym razem na naszym vlogu o zarządzaniu firmą przy użyciu systemu CRM – temat integracji tego rozwiązania z programami handlowo-magazynowymi. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia, jakie informacje przekazywane są pomiędzy systemami, jak często i co dobrego z tego wynika.
Rozbudowa kanału sprzedaży pośredniej za pomocą systemu CRM
Kolejny odcinek naszego vloga o zarządzaniu poprowadzi dla Was Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy. Tym razem tematem materiału jest sprzedaż pośrednia oraz to, jak w jej organizacji oraz optymalizacji może wspomóc Twoją firmę system CRM.
Aplikacja CRM: ułatwiona praca w terenie
Witamy w kolejnym wpisie na naszym vlogu o efektywnym zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przedstawi Wam, jakie są opcje zdalnej pracy z naszym oprogramowaniem i jak ułatwić sobie korzystanie z CRM na urządzeniach przenośnych.
5 dobrych praktyk budowania relacji z klientami
Budowanie relacji z klientami jest niezwykle istotnym aspektem pracy każdego handlowca – a przynajmniej powinno nim być. W kolejnym odcinku naszego vloga opowiadamy, dlaczego tak jest i jak w budowaniu trwałych relacji z klientami może pomóc system CRM.
Aplikacja do obsługi zleceń – podstawowe narzędzie każdego serwisanta
Realizujesz działania w terenie? Doskwiera Ci ciągły brak aktualnych i szczegółowych informacji o pracach koniecznych do wykonania? Chcesz działać szybciej i efektywniej? Może to czas na wdrożenie funkcjonalnego narzędzia informatycznego? Poznaj program do serwisu z wbudowaną aplikacją do obsługi zleceń i ciesz się automatyzacją pracy!
Automatyczny raport pracy serwisowej. Zarządzaj serwisem w jednym narzędziu.
Chcesz monitorować efektywność Twojego zespołu i prowadzonych przez niego działań? Nie chcesz poświęcać zbyt dużej ilości czasu na proces raportowania? Potrzebujesz narzędzia, które w kompleksowy sposób wesprze Twoją firmę? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź, w jaki sposób może pomóc Ci w tym wszystkim program do serwisu.
CRM serwisowy – korzyści łączenia obszarów w jednym systemie
Przedsiębiorstwa, które łączą sprzedaż i serwis mierzą się z ogromnym wyzwaniem. Połączenie obu obszarów i zapewnienie sprawnej współpracy między handlowcami i serwisantami to cel wielu właścicieli firm. Poszukując wsparcia narzędzi informatycznych warto rozważyć wdrożenie rozwiązania integrującego różne moduły. Sprawdź, co możesz zyskać łącząc system CRM z programem serwisowym.
Integracja systemów ERP z programem do obsługi zleceń
Zarządzanie zleceniami to Twoja codzienność? Posiadasz już ERP, a teraz poszukujesz programu do obsługi procesów serwisowych? Dowiedz się dlaczego integracja systemu handlowo-magazynowego z programem serwisowym jest tak istotna i co możesz dzięki niej zyskać.
Jak zarządzać przeglądami cyklicznymi?
Zapraszamy na pierwszy odcinek serii "Zarządzanie serwisem online" – vloga, w którym wyjaśniamy, jak program do serwisu może wspomóc organizację pracy serwisu. W tym materiale Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia jak ułatwić zarządzanie cyklicznymi zleceniami w serwisie.
Wdrożenie panelu B2B kluczem do usprawnienia procesu sprzedaży
Zastanawiasz się nad wdrożeniem panelu B2B, ale masz wątpliwości? Opowiemy Ci dzisiaj o zaletach tego rozwiązania oraz pokażemy, że panel B2B jest narzędziem, które pomoże Ci jednocześnie budować relacje z klientami i usprawniać proces sprzedażowy.
Promowanie produktów w platformie sprzedażowej B2B
Promowanie produktów w platformie sprzedażowej B2B jest nie tylko świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży, ale też pozwala skutecznie budować relacje biznesowe z kontrahentami. Zapoznaj się z tym materiałem i poznaj skuteczne metody wyróżniania Twoich produktów, które przełożą się na relacje Twojej firmy z klientami B2B.
Integracja B2B z ERP: dlaczego warto?
Zapraszamy na trzeci odcinek serii "Sprzedaż online z platformą B2B" – vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W tym materiale Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia dlaczego warto zintegrować platformę B2B z Twoim systemem ERP.
5 etapów wdrożenia systemu B2B w organizacji
Wdrożenie platformy B2B można podzielić na kilka etapów. Marta Kaźmierska, BDM Questy, omówi pięć kluczowych kroków skutecznego wdrożenia platformy sprzedażowej: wizja biznesowa, przygotowanie platformy, szkolenie pracowników, wdrożenie klienta, analiza i doskonalenie.
System B2B – przeznaczenie i najważniejsze funkcje
Zapraszamy na drugą odsłonę vloga "Sprzedaż online z platformą B2B" – vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W niniejszym materiale Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy, opowie o tym, w jakich firmach systemy B2B spisują się najlepiej. Przedstawi też listę dziesięciu najważniejszych funkcji w tego typu oprogramowaniu.
Czym jest platforma B2B?
Witamy serdecznie w pierwszym materiale na naszym nowym vlogu. Będziemy się na nim zajmować tematyką sprzedaży online. Na pierwszy ogień idzie rzecz zupełnie podstawowa - odpowiedź na pytanie “Czym jest platforma B2B?” Oprócz wyjaśnienia tej kwestii, powiemy też kilka słów o tym, co dobrze jest wiedzieć przed inwestycją w jedną z takich platform.