Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym w czasie kryzysu - zadania i zdarzenia

Witamy serdecznie w naszej nowej serii materiałów video, w której poruszamy temat zarządzania rozproszonymi zespołami sprzedażowymi. Opowiadamy w nich o tym, jak skutecznie zarządzać sprzedażą i koordynować pracę zespołu w sytuacjach, gdy mamy utrudniony bezpośredni kontakt ze współpracownikami. Mamy nadzieję, że te publikacje pomogą Wam jak najlepiej wykorzystywać nasze systemy w czasie kryzysu.

W pierwszym odcinku naszego nowego vloga Wojciech Nosal pochyla się nad tematem zarządzania zadaniami i zleceniami pracowników w rozproszonym zespole sprzedażowym. Z poniższego materiału dowiesz się, jak:

  • pracować na zdarzeniach i zadaniach,
  • działają zdarzenia i zadania w kontekście kartoteki kontrahenta,
  • konfigurować przypomnienia,
  • efektywnie wykorzystywać współdzielenie kalendarza,
  • usprawnić niebezpośrednią komunikację.

Zapraszamy również do kolejnych filmów z tej serii. Wierzymy bowiem, że praca zdalna przy użyciu nowoczesnych technologii może być efektywna. Z chęcią pokażemy Ci, jak to osiągnąć dzięki naszemu oprogramowaniu.

Chcesz umiejętnie zarządzać rozproszonymi zespołami sprzedażowymi?

Napisz do nas, aby zyskać dostęp do bezpłatnej 30-dniowej wersji systemu CRM

Umów konsultację

  • O Questy
  • Kariera
  • Dla partnera
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie projektów

Questy

ul. Głogowska 31/33

60-702 Poznań

+48 506 504 540