Zarządzanie firmą z systemami CRM, B2B i Service Management


Praktyczny vlog o tym, jak wyciągnąć maksimum z systemów do zarządzania

Aplikacja do obsługi zleceń – podstawowe narzędzie każdego serwisanta

Realizujesz działania w terenie? Doskwiera Ci ciągły brak aktualnych i szczegółowych informacji o pracach koniecznych do wykonania? Chcesz działać szybciej i efektywniej? Może to czas na wdrożenie funkcjonalnego narzędzia informatycznego? Poznaj program do serwisu z wbudowaną aplikacją do obsługi zleceń i ciesz się automatyzacją pracy!

Automatyczny raport pracy serwisowej. Zarządzaj serwisem w jednym narzędziu.

Chcesz monitorować efektywność Twojego zespołu i prowadzonych przez niego działań? Nie chcesz poświęcać zbyt dużej ilości czasu na proces raportowania? Potrzebujesz narzędzia, które w kompleksowy sposób wesprze Twoją firmę? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź, w jaki sposób może pomóc Ci w tym wszystkim program do serwisu.

Dlaczego warto łączyć moduł serwisowy z systemem CRM?

Wyzwaniem jest dla Ciebie współpraca Twoich zespołów – sprzedażowego i serwisowego? Zastanawiasz się jakich narzędzi informatycznych dostarczyć im, aby praca przebiegała sprawniej i efektywniej? Połącz moduł serwisowy z systemem CRM i w jednym rozwiązaniu zarządzaj zleceniami oraz relacjami z klientami. Obejrzyj nasz vlog i dowiedz się, jakie konkretne korzyści uzyskasz dzięki integracji.

Wsparcie sprzedaży – jak CRM może pomóc menedżerom sprzedaży?

Jesteś menedżerem sprzedaży? Zarządzasz zespołem handlowców? Zajmujesz się wieloma różnymi zadaniami? Szukasz sposobu na poprawę efektywności swojej pracy? Poznaj CRM i dowiedz się, jak to narzędzie może pomóc w realizacji Twoich codziennych obowiązków. Znajdź przepis na sukces.

Integracja systemów ERP z programem do obsługi zleceń

Zarządzanie zleceniami to Twoja codzienność? Posiadasz już ERP, a teraz poszukujesz programu do obsługi procesów serwisowych? Dowiedz się dlaczego integracja systemu handlowo-magazynowego z programem serwisowym jest tak istotna i co możesz dzięki niej zyskać.

Obsługa reklamacji online – droga do efektywności

Zajmujesz się reklamacjami i chciałbyś ulepszyć prowadzone działania? Zastanawiasz się na rozwiązaniami informatycznymi, które mogłyby wspomóc Cię w pracy? Zapoznaj się z materiałem i poznaj system do obsługi reklamacji online.

Wdrożenie panelu B2B kluczem do usprawnienia procesu sprzedaży

Zastanawiasz się nad wdrożeniem panelu B2B, ale masz wątpliwości? Opowiemy Ci dzisiaj o zaletach tego rozwiązania oraz pokażemy, że panel B2B jest narzędziem, które pomoże Ci jednocześnie budować relacje z klientami i usprawniać proces sprzedażowy.

Wykorzystaj program do tworzenia ofert handlowych w celu poprawy swoich działań sprzedażowych

Pracujesz jako przedstawiciel handlowy i chciałbyś poprawić wyniki swojej pracy? Chcesz realizować targety szybciej i efektywniej? Wykorzystaj program do tworzenia ofert handlowych. Nasz doświadczony handlowiec opowie Ci dzisiaj o systemie CRM, który stosuje w swojej pracy. Dowiesz się o korzyściach, które wynikają z jego wdrożenia.

Promowanie produktów w platformie sprzedażowej B2B

Promowanie produktów w platformie sprzedażowej B2B jest nie tylko świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży, ale też pozwala skutecznie budować relacje biznesowe z kontrahentami. Zapoznaj się z tym materiałem i poznaj skuteczne metody wyróżniania Twoich produktów, które przełożą się na relacje Twojej firmy z klientami B2B.

Dashboard managera – jeden rzut oka, by poznać sytuację całej firmy

Jako manager z pewnością każdego dnia podejmujesz decyzje, od których zależy rozwój firmy. Używasz do tego kryształowej kuli, czy też opierasz się na twardych danych i informacjach? W tym materiale dowiesz się czym jest dashboard managera, dlaczego jest tak popularny oraz jak go przygotować nie tracąc przy tym całego dnia.

To ułatwi pracę w Twoich projektach IT

Poznaj narzędzia, które wspierają pracę przedsiębiorstw z branży IT. W tym odcinku przedstawiamy sposób na efektywne zarządzanie sprzedażą oraz usługami na podstawie elementów, które na co dzień wykorzystujemy w Questy.

Proces sprzedaży: To musisz o nim wiedzieć

We współczesnych przedsiębiorstwach niezwykle ważną rolę odgrywają narzędzia pozwalające na sprawne wsparcie procesu sprzedaży. Sprawdź, jak po mistrzowsku możesz zaprojektować swój własny proces sprzedaży.

Jak praca w systemie do obsługi zleceń usprawnia działanie firmy?

Dlaczego obsługa zleceń jest prostsza przy wykorzystaniu dedykowanych do tego rozwiązań? W jaki sposób program do serwisu wspiera kierownikow i serwisantów w codziennej pracy? Obejrzyj materiał, aby poznać odpowiedzi.

Jak zwiększyć efektywność dzięki automatyzacji sprzedaży?

Czujesz, że tracicie czas na wykonanie prostych i powtarzalnych czynności? Sprawdź, jak automatyzacja wpływa na efektywność zespołu sprzedaży.

Nieobecność pracownika – jak zapewnić ciągłość pracy?

Skuteczne zastąpienie pracowników firmy podczas ich nieobecności jest współcześnie wyzwaniem dla wielu przedsiębiorstw. Jak się odpowiednio na to przygotować?

Jak wyznaczać cele sprzedażowe?

Określanie celów sprzedażowych to trudne zadanie. Co zrobić, aby cel był motywacją? O planach sprzedażowych i roli systemu CRM dowiesz się z tego odcinka.

Narzędzia CRM online do pracy zdalnej

W kolejnym odcinku z vloga z serii "System CRM w zarządzaniu" omawiamy temat zdalnej pracy. Poznasz w nim sposoby na radzenie sobie z problemami, jakie generuje, a także jak CRM online wspiera firmy w pracy na odległość.

Raportowanie sprzedaży: Excel to ostateczność, czyli jak błyskawicznie raporotwać w CRM

Z kolejnego odcinka naszego vloga na temat zarządzania firmą w CRM dowiesz się, jak rozbudowane narzędzia do analizy danych wspierają błyskawiczne raportowanie sprzedaży.

Integracja B2B z ERP: dlaczego warto?

Zapraszamy na trzeci odcinek serii "Sprzedaż online z platformą B2B" – vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W tym materiale Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia dlaczego warto zintegrować platformę B2B z Twoim systemem ERP.

5 etapów wdrożenia systemu B2B w organizacji

Wdrożenie platformy B2B można podzielić na kilka etapów. Marta Kaźmierska, BDM Questy, omówi pięć kluczowych kroków skutecznego wdrożenia platformy sprzedażowej.

  1. Wizja biznesowa
  2. Przygotowanie platformy
  3. Szkolenie pracowników
  4. Wdrożenie klienta
  5. Analiza, testowanie i doskonalenie

System B2B – przeznaczenie i najważniejsze funkcje

Zapraszamy na drugą odsłonę vloga "Sprzedaż online z platformą B2B" – vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W niniejszym materiale Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy, opowie o tym, w jakich firmach systemy B2B spisują się najlepiej. Przedstawi też listę dziesięciu najważniejszych funkcji w tego typu oprogramowaniu.

Czym jest platforma B2B?

Witamy serdecznie w pierwszym materiale na naszym nowym vlogu. Będziemy się na nim zajmować tematyką sprzedaży online. Na pierwszy ogień idzie rzecz zupełnie podstawowa - odpowiedź na pytanie “Czym jest platforma B2B?” Oprócz wyjaśnienia tej kwestii, powiemy też kilka słów o tym, co dobrze jest wiedzieć przed inwestycją w jedną z takich platform.

Zarządzaj historią urządzeń swoich klientów

Trzeci odcinek z serii "Zarządzanie serwisem online" prezentuje Aleksandra Sobczyńska. Dowiesz się, jak obniżyć koszty obsługi zleceń, poprzez sprawne zarządzanie historią serwisowanych urządzeń Twoich klientów.

7 problemów Twojego serwisu – jak je rozwiązać?

Drugi odcinek naszej serii "Zarządzanie serwisem online" prowadzi Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy. Dowiesz się między innymi:

  • jak uporządkować pracę serwisu
  • jak zautomatyzować procesy
  • jak usprawnić komunikację w serwisie

Jak zarządzać przeglądami cyklicznymi

Zapraszamy na pierwszy odcinek serii "Zarządzanie serwisem online" – vloga, w którym wyjaśniamy, jak program do serwisu może wspomóc organizację pracy serwisu. W tym materiale Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia jak ułatwić zarządzanie cyklicznymi zleceniami w serwisie.

Integracja CRM z systemem handlowym

Tym razem na naszym vlogu o zarządzaniu firmą przy użyciu systemu CRM – temat integracji tego rozwiązania z programami handlowo-magazynowymi. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia, jakie informacje przekazywane są pomiędzy systemami, jak często i co dobrego z tego wynika.

Rozbudowa kanału sprzedaży pośredniej za pomocą systemu CRM

Kolejny odcinek naszego vloga o zarządzaniu poprowadzi dla Was Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy. Tym razem tematem materiału jest sprzedaż pośrednia oraz to, jak w jej organizacji oraz optymalizacji może wspomóc Twoją firmę system CRM.

Aplikacja CRM: ułatwiona praca w terenie

Witamy w kolejnym wpisie na naszym vlogu o efektywnym zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przedstawi Wam, jakie są opcje zdalnej pracy z naszym oprogramowaniem i jak ułatwić sobie korzystanie z CRM na urządzeniach przenośnych.

Zalety elastycznego systemu CRM

To już jedenasty odcinek naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem Joanna Kujawska, Marketing Manager w Questy, pochyla się nad tematem elastyczności systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami. Zapraszamy!

Ofertowanie w CRM: jak zarządzać tym procesem?

W najnowszej odsłonie naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM, poruszamy temat ofertowania. Sprawdź, w jaki sposób nasz system pomaga uniknąć najczęściej występujących błędów w tym procesie.

Zarządzanie kampaniami, CRM i szanse sprzedaży

Czym są kampanie sprzedaży i jak się mają do szans sprzedaży? Jak nimi zarządzać w systemie CRM? O kampaniach i szansach opowie tym razem Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy.

System CRM a miękka windykacja

To już dziewiąty odcinek naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem poruszamy temat miękkiej windykacji w CRM i tego, jak wykorzystać jego funkcje do usprawnienia procesów ściągania zaległych należności.

Najpopularniejszych 5 funkcji w systemach CRM dla firm – RANKING 2020

W kolejnym odcinku naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą CRM, Tomasz Wawrzyński, Marketing Specialist w Questy, przedstawia ranking pięciu najpopularniejszych funkcji w systemie.

5 dobrych praktyk budowania relacji z klientami

Budowanie relacji z klientami jest niezwykle istotnym aspektem pracy każdego handlowca – a przynajmniej powinno nim być. W kolejnym odcinku naszego vloga opowiadamy, dlaczego tak jest i jak w budowaniu trwałych relacji z klientami może pomóc system CRM.

Lejek sprzedaży – wsparcie dla działu handlowego

W materiale tym opowiadamy, czym jest lejek sprzedaży, jak się go tworzy i jakie korzyści może przynieść firmie. Pokazujemy też, jak pracować z lejkiem w systemie CRM.

Co to jest CRM?

Czym jest CRM? Jakie są jego podstawowe cechy oraz zalety? W tym materiale przyjrzymy się nieco bliżej systemom wspomagającym zarządzanie relacjami z klientami.

Zarządzanie pracą zespołu marketingu w systemie CRM

Efektywne planowanie oraz monitorowanie pracy zespołu marketingu to jedno z wielu wyzwań stojących przed managerem. Sprawdź, jak system CRM i wykorzystywane w nim widoki kanban mogą w tym pomóc.

Wdrażanie kultury pracy z CRM w organizacji

Materiał traktujący o tym, jak przeprowadzić udane wdrożenie systemu CRM i oprzeć organizację na kulturze pracy z tym oprogramowaniem.

Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym w czasie kryzysu – zadania i zdarzenia

Jednymi z najważniejszych aspektów pracy z zespołem rozproszonym są sprawna komunikacja i organizacja czasu pracy. Jak planowanie zadań i monitorowanie zdarzeń w systemie CRM wpływa na powyższe?