Zarządzanie firmą z systemami CRM, B2B i Service Management


Praktyczny vlog o tym, jak wyciągnąć maksimum z systemów do zarządzania


Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym w czasie kryzysu - zadania i zdarzenia

Jednymi z najważniejszych aspektów pracy z zespołem rozproszonym są sprawna komunikacja i organizacja czasu pracy. Jak planowanie zadań i monitorowanie zdarzeń w systemie CRM wpływa na powyższe?





Wdrażanie kultury pracy z CRM w organizacji

Materiał traktujący o tym, jak przeprowadzić udane wdrożenie systemu CRM i oprzeć organizację na kulturze pracy z tym oprogramowaniem.





Zarządzanie pracą zespołu marketingu w systemie CRM

Efektywne planowanie oraz monitorowanie pracy zespołu marketingu to jedno z wielu wyzwań stojących przed managerem. Sprawdź, jak system CRM i wykorzystywane w nim widoki kanban mogą w tym pomóc.





Co to jest CRM?

Czym jest CRM? Jakie są jego podstawowe cechy oraz zalety? W tym materiale przyjrzymy się nieco bliżej systemom wspomagającym zarządzanie relacjami z klientami.





Lejek sprzedaży - wsparcie dla działu handlowego

W materiale tym opowiadamy, czym jest lejek sprzedaży, jak się go tworzy i jakie korzyści może przynieść firmie. Pokazujemy też, jak pracować z lejkiem w systemie CRM.





5 dobrych praktyk budowania relacji z klientami

Budowanie relacji z klientami jest niezwykle istotnym aspektem pracy każdego handlowca - a przynajmniej powinno nim być. W kolejnym odcinku naszego vloga opowiadamy, dlaczego tak jest i jak w budowaniu trwałych relacji z klientami może pomóc system CRM.





Najpopularniejszych 5 funkcji w systemach CRM dla firm - RANKING 2020

W kolejnym odcinku naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą CRM, Tomasz Wawrzyński, Marketing Specialist w Questy, przedstawia ranking pięciu najpopularniejszych funkcji w systemie.





System CRM a miękka windykacja

To już dziewiąty odcinek naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem poruszamy temat miękkiej windykacji w CRM i tego, jak wykorzystać jego funkcje do usprawnienia procesów ściągania zaległych należności.





Zarządzanie kampaniami, CRM i szanse sprzedaży

Czym są kampanie sprzedaży i jak się mają do szans sprzedaży? Jak nimi zarządzać w systemie CRM? O kampaniach i szansach opowie tym razem Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy.





Ofertowanie w CRM: jak zarządzać tym procesem?

W najnowszej odsłonie naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM, poruszamy temat ofertowania. Sprawdź, w jaki sposób nasz system pomaga uniknąć najczęściej występujących błędów w tym procesie.





Zalety elastycznego systemu CRM

To już jedenasty odcinek naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem Joanna Kujawska, Marketing Manager w Questy, pochyla się nad tematem elastyczności systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami. Zapraszamy!





Aplikacja CRM: ułatwiona praca w terenie

Witamy w kolejnym wpisie na naszym vlogu o efektywnym zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM. Tym razem Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przedstawi Wam, jakie są opcje zdalnej pracy z naszym oprogramowaniem i jak ułatwić sobie korzystanie z CRM na urządzeniach przenośnych.





Rozbudowa kanału sprzedaży pośredniej za pomocą systemu CRM

Kolejny odcinek naszego vloga o zarządzaniu poprowadzi dla Was Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy. Tym razem tematem materiału jest sprzedaż pośrednia oraz to, jak w jej organizacji oraz optymalizacji może wspomóc Twoją firmę system CRM.





Integracja CRM z systemem handlowym

Tym razem na naszym vlogu o zarządzaniu firmą przy użyciu systemu CRM - temat integracji tego rozwiązania z programami handlowo-magazynowymi. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia, jakie informacje przekazywane są pomiędzy systemami, jak często i co dobrego z tego wynika.





Czym jest platforma B2B?

Witamy serdecznie w pierwszym materiale na naszym nowym vlogu. Będziemy się na nim zajmować tematyką sprzedaży online. Na pierwszy ogień idzie rzecz zupełnie podstawowa - odpowiedź na pytanie “Czym jest platforma B2B?” Oprócz wyjaśnienia tej kwestii, powiemy też kilka słów o tym, co dobrze jest wiedzieć przed inwestycją w jedną z takich platform.





System B2B - przeznaczenie i najważniejsze funkcje

Zapraszamy na drugą odsłonę vloga "Sprzedaż online z platformą B2B" - vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W niniejszym materiale Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy, opowie o tym, w jakich firmach systemy B2B spisują się najlepiej. Przedstawi też listę dziesięciu najważniejszych funkcji w tego typu oprogramowaniu.





5 etapów wdrożenia systemu B2B w organizacji

Wdrożenie platformy B2B można podzielić na kilka etapów. Marta Kaźmierska, BDM Questy, omówi pięć kluczowych kroków skutecznego wdrożenia platformy sprzedażowej.

  1. Wizja biznesowa
  2. Przygotowanie platformy
  3. Szkolenie pracowników
  4. Wdrożenie klienta
  5. Analiza, testowanie i doskonalenie





Integracja B2B z ERP: dlaczego warto?

Zapraszamy na trzeci odcinek serii "Sprzedaż online z platformą B2B" - vloga, na którym wyjaśniamy, jak odnieść sukces w hurtowej sprzedaży online. W tym materiale Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia dlaczego warto zintegrować platformę B2B z Twoim systemem ERP.